Logo

Vy a Vaše zdravíJsme součástí skupiny AGEL, největšího soukromého poskytovatele zdravotní péče ve střední Evropě.

O nemocnici

Nemocnice Šternberk je podle pacientů nejlepší nemocnicí v kraji

4.12.2018

Nejlepší nemocnicí v Olomouckém kraji je podle pacientů Nemocnice Šternberk, člen skupiny AGEL. Nejvíce hlasů v celostátní anketě dostala nemocnice hned ve dvou kategoriích - od pacientů ambulancí, ale i od pacientů z lůžkových oddělení, kteří kladně hodnotili jak odbornost, tak i příjemný přístup personálu.

Pacienti hlasovali v celostátní anketě Nejlepší nemocnice, kterou každoročně vyhlašuje organizace HealthCare Institute (HCI). Hlasy jednotlivým nemocnicím mohli dávat od začátku února do konce srpna. Do ankety se zapojilo 155 nemocnic z celé republiky. Cílem je sestavit žebříček nemocnic dle jejich finanční kondice, míry bezpečnosti a také spokojenosti ambulantních i hospitalizovaných pacientů a zaměstnanců.

„Děkujeme všem pacientům, kteří naši nemocnici i zaměstnance kladně hodnotili. Velmi si vážíme, že jsme v anketě vyšli jako nejlepší nemocnice v Olomouckém kraji. Na kvalitě našich služeb i spokojenosti pacientů dlouhodobě pracujeme a veškeré procesy se snažíme neustále zlepšovat. Oceněním tohoto úsilí je i skutečnost, že i v předchozích letech jsme v anketě HCI patřili mezi nejlepší nemocnice,“ řekl MUDr. Vítězslav Vavroušek, MBA, MPH, člen představenstva pověřený vedením Nemocnice Šternberk.

Prvenství v Olomouckém kraji si považují i samotní zaměstnanci nemocnice. „Náš dobrý výsledek vnímají jako poděkování za celoroční přístup k pacientům, kterým se snaží co nejvíce vycházet vstříc. Je to pro ně zároveň také vysoká motivace pro jejich další práci,“ dodala Bc. Hana Knopová, manažerka kvality Nemocnice Šternberk.

Celostátní projekt organizace HealthCare Institute při vyhodnocování využívá metodik pro měření výkonnosti organizací. Výstupy zjištěné v anketě poskytuje HCI zpět manažerům nemocnic, aby měli zpětné vazby od pacientů a mohli tak snadněji pracovat na zkvalitnění zdravotní péče v České republice.

Komplexní hodnotící projekt se skládá ze čtyř částí - bezpečnosti a spokojenosti pacientů nemocnic, bezpečnosti a spokojenosti zaměstnanců, finančního zdraví nemocnice a v dalším ročníku by se mělo objevit i kritérium efektivita procesů nemocnice, včetně informací o výsledcích léčby. První anketa byla vyhlášena před 13 lety.

 

 

Zpět