Nová éra komunikace v nemocnici AGEL Šternberk: Pacienti mohou hodnotit péči pomocí terminálů
6.5.2025
Pacienti a návštěvníci Nemocnice AGEL Šternberk mohou nově využít dotazníkové terminály, které byly instalovány přímo v prostorách nemocnice. Cílem je získávat rychlou a efektivní zpětnou vazbu, která pomůže dále zlepšovat kvalitu poskytovaných služeb.
Dotazníkové terminály jsou navrženy tak, aby byly maximálně uživatelsky přívětivé. Umožňují jednoduše a anonymně sdílet zkušenosti s péčí a službami nemocnice. Vyplnění dotazníku zabere jen několik minut a informace získané prostřednictvím terminálů slouží vedení nemocnice k lepšímu pochopení potřeb pacientů a k zavádění konkrétních zlepšení.
„Zpětná vazba od pacientů a návštěvníků je pro nás nesmírně důležitá. Díky ní můžeme pružně reagovat na jejich podněty a neustále pracovat na zkvalitňování našich služeb. Dotazníkové terminály jsou skvělým nástrojem, jak názory našich pacientů získat rychle a efektivně,“ uvedla manažerka kvality Mgr. Barbora Foukalová.
„Věříme, že možnost vyjádřit svůj názor ocení nejen naši pacienti, ale i jejich rodinní příslušníci a návštěvníci. Zpětná vazba nám pomáhá být lepšími a přizpůsobit naše služby tak, aby odpovídaly jejich očekáváním,“ dodává hlavní sestra Nemocnice AGEL Šternberk, Mgr. Andrea Vacová, MBA.
Dotazníkové terminály jsou umístěny v přízemí interního pavilonu a v přízemí budovy chirurgických oborů. Návštěvníci i pacienti zde mohou nejen navrhnout zlepšení, ale také předat pochvalu či poděkování konkrétnímu oddělení nebo zaměstnancům nemocnice.
ZpětKontakt pro média

Mgr. Radka Miloševská, MBA
tisková mluvčí AGEL
press@agel.cz
Kontakt neslouží k objednávání pacientů na vyšetření, očkování a výdeji výsledků vyšetření
Kontakty na veškeré společnosti skupiny AGEL najdete v sekci Společnosti skupiny AGEL